اجاره ویلا در دماوند

راهنمای اجاره ویلا و سوئیت در دماوند

این روزها سفر به روستاهای اطراف تهران و به خصوص اجاره ویلا و سوئیت در دماوند برای سفری یکی دو روزه، بسیار پر طرفدار شده است. دماوند شهری زیبا با طبیعتی بکر و بی‌نظیر در شرق تهران است. این منطقه روستاهای فراوانی دارد که آب و هوای کوهستانی و مطبوع آن‌ها زبانزد هستند. به همین دلیل گردشگران بسیاری در طول سال از شهرهای اطراف برای فرار از گرمای تابستان و زندگی شهری روانه این ناحیه از استان تهران می‌شوند.

اگر دوست دارید به این شهر خوش آب و هوای ییلاقی سفر کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا از اجاره‌ی ویلایی لوکس گرفته تا اقامت در سوئیتی ارزان و زیبا در دماوند را بررسی کنیم.

 

مناطق مناسب دماوند برای اجاره ویلا

دماوند منطقه‌ای ییلاقی و خوش آب و هوا در استان تهران است که به لطف کوه دماوند و دشت‌های سرسبز روستاهای زیبایی در آن وجود دارند. تک تکِ شهرها و روستاهای دماوند جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی ویژه‌ای دارند که در روزهای آخر هفته مملو از مسافر می‌شوند. در ادامه به معرفی چند شهر و روستای سرسبز شهرستان دماوند برای اقامت یکی دو روزه می‌پردازیم.

 

گیلاوند

اگر به دنبال مازندران در تهران می‌گردید، به گیلاوند دماوند سفر کنید! این منطقه کوهستانی بسیار سرسبز و خوش آب و هوا است و طبیعت بکر آن گردشگران بسیاری را به این ناحیه جذب می‌کند. در ۴ کیلومتری شمال شرق گیلاوند روستایی به نام دلیران وجود دارد که علاوه بر طبیعت بکر و تماشایی دارای جاذبه‌های تاریخی بی‌نظیری است که می‌توانید در طول سفرتان از آن‌ها بازدید کنید.

 

کیلان دماوند

کیلان شهری کوچک و جمع‌و‌جور در شهرستان دماوند است که دارای حمام‌های تاریخی، قلعه‌های باستانی با دژ‌های کهن، چشمه‌های جوشان و رودهایی است که اقامت در کنار هر یک از آن‌ها تجربه‌ سفری متفاوت و دلپذیر را برای‌تان به ارمغان خواهد آورد.

 

گرمابسرد

گرمابسرد روستایی در ۴۸ کیلومتری جنوب شرقی شهر دماوند است. این روستای ییلاقی در دامنه‌های رشته کوه البرز واقع شده و دارای چشمه‌های جوشان، رودهای پر آب و زمین‌های سرسبز و زیبا است. در این روستا نیز امکانات مناسبی برای اجاره اقامتگاه وجود دارد و با سفر به گرمابسرد روزهایی خاطره‌انگیز در ذهن شما و عزیزانتان به ثبت خواهد رسید.

 

آبسرد دماوند

آبسرد نیز یکی از شهرهای مهم شهرستان دماوند به حساب می‌آید و دارای چشمه‌ها و آبشارهای زیبایی است که دل گردشگران را می‌رباید. باغ‌های سیب، آبشار روستای آینه ورزان، پارک تل‌حاجی، پارک الغدیر، چشمه‌ها و قلعه‌های تاریخی گوشه‌ای از جاذبه‌های گردشگری آبسرد هستند.

 

اجاره ویلا در دماوندقیمت اجاره ویلا در دماوند

در شهر دماوند برای هر بودجه و سلیقه‌ای اقامتگاه پیدا می‌شود. از ویلاهای لوکس و استخردار گرفته تا خانه‌های بوم‌گردی و سوئیت‌های نقلی در این منطقه یافت می‌شوند. به طبع هر چه امکانات و متراژ ویلا بالاتر باشد قیمت اجاره آن نیز بالاتر خواهد بود. اما نگران نباشید چراکه در سامانه آنلاین اتاقک میتوانید با اجاره ویلا و سوئیت در دماوند، ویلاهایی با امکانات کامل، منظره ای زیبا با قیمتی مقرون به صرفه پیدا کنید.

علاوه بر متراژ و امکانات اقامتگاه، فصل و زمان اجاره ویلا نیز بر قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. معمولا ۶ ماه نخست سال به دلیل تقاضای زیاد برای اجاره ویلا در دماوند، قیمت‌ها کمی افزایش پیدا می‌کنند. اما اگر پیش از سفر به سایت‌های اجاره خانه سر بزنید می‌توانید اقامتگاه مناسب خود را با کمترین قیمت پیدا کنید و در زمان رسیدن به مقصد نگرانی از این بابت نداشته باشید.

در شهرستان دماوند می‌توانید سوئیت‌هایی با امکانات مناسب در محدوده قیمتی ۲۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان پیدا کنید. اما اجاره ویلاهای با متراژ بالا و استخردار از حدود ۱ میلیون تا ۵ میلیون تومان متغیر است. در سال‌های اخیر  ویلاهای مجللی در دماوند ساخته شده‌اند که امکاناتی نظیر میز بیلیارد و پینگ‌پنگ، باغ سرسبز، استخر، دو طبقه‌ی مستقل و چند اتاق خواب دارند. شما می‌توانید با تعدادی از دوستان و آشنایان خود به طور مشترک یک ویلا را اجاره کنید. به این ترتیب اجاره بهای ویلا تقسیم می‌شود و ارزان‌تر تمام خواهد شد!

 

چالش‌های اجاره ویلا و سوئیت در دماوند

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در سفر به شهرهای توریستی به خصوص در ایام تعطیلات یا آخر هفته‌ها اقامتگاهی مناسب با بودجه و سلیقه‌تان پیدا نکرده باشید. ممکن است چندین بار قیمت‌های نامتعارف به گوش‌تان خورده باشد یا به دلیل پیدا نکردن اقامتگاه مناسب، مجبور به ماندن در خانه‌ای شده‌ باشید که از آن راضی نبوده‌اید.

امروزه با وجود سایت‌های اجاره آنلاین اقامتگاه، امکان بررسی قیمت و امکانات ویلاها یا سوئیت‌ها وجود دارد. شما می‌توانید در این سایت‌ها تصاویر و امکانات ویلاها را مشاهده کرده و یکی از آن‌ها را رزرو کنید. به این ترتیب با خیال راحت عازم سفر خواهید شد و به محض رسیدن جایی برای رفع خستگی و تجدید قوا خواهید داشت.

اما پیش از توسعه این وبسایت‌ها برای اجاره آنلاین ویلا، مجبور بودیم از طریق تماس با هتل‌ها و مهمان‌پذیرها اقامتگاه‌هایی را رزرو کنیم که اغلب آن‌ها قیمت بالایی داشتند و مانند خانه‌های اجاره‌ای مستقل و راحت نبودند. راه دیگر هم این بود که به محض رسیدن به مقصد باید به دنبال افراد و مکان‌هایی می‌گشتیم که ویلا و سوئیت اجاره می‌دهند. در این روش پس از بازدید از چندین اقامتگاه در آخر مجبور به انتخاب خانه‌ای می‌شدیم که شاید آن‌قدرها هم باب میل‌مان نبود و فقط از سر خستگی در آن اقامت کرده بودیم. امروزه با امکان اجاره‌ آنلاین اقامتگاه‌ها دیگر لازم نیست با وجود خستگی راه به دنبال جایی برای اقامت باشیم اما همچنان عده‌ای بی‌خبر از این وبسایت‌های معتبر به همان شیوه‌های قدیمی ویلا و سوئیت اجاره می‌کنند!

علاوه بر این، یافتن اقامتگاهی تمیز و پاکیزه به یکی از دغدغه‌های اصلی سفر در این روزها تبدیل شده است. اما با استفاده از سایت‌‌های اجاره ویلا معتبری همچون اتاقک، خیالتان از بابت تمیزی اقامتگاه نیز آسوده خواهد بود.

 

اجاره ویلا در دماوند

اجاره روزانه ویلا و سوئیت در دماوند

شهرستان دماوند چندین ناحیه مختلف با نام‌های گیلاوند، آبسرد، آبعلی و رودهن دارد که هر کدام از آن‌ها جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بکر و بی‌نظیری دارند. اگر تصمیم‌تان برای سفر قطعی شد، برای اجاره ویلا در دماوند پیش از سفر اقدام کنید چراکه به دلیل محبوبیت شهر در میان پایتخت‌نشینان، در روزهای تعطیل و آخر هفته‌ها ممکن است ویلاهای مدنظرتان از قبل رزرو شده باشند.

برای سفر به یکی از صدها جای دیدنی دماوند، طیف وسیعی از انواع اقامتگاه‌ها با امکانات و قیمت‌های متنوع پیش روی شما قرار دارند. به این ترتیب می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه‌تان از سوئیتی ارزان تا ویلایی لوکس و مجلل را اجاره کنید. یکی از سایت‌های معتبر برای اجاره ویلا و سوئیت، اتاقک است. در سایت اتاقک می‌توانید ویلاهایی با قیمت‌های متنوع و امکانات مختلف را بررسی کنید و با مشاهده تصاویر آن‌ها، اقامتگاه متناسب با بودجه و سلیقه‌تان را به صورت آنلاین رزرو کنید. به این ترتیب مشکلات روش‌های قدیمی را نخواهید داشت و از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار خواهید شد.