هتل لاله تهران

هتل لاله تهران، برای کسانی که به دنبال سفری متفاوت هستند

اگر قرار است در همین روزهای آتی به شهر تهران سفر کنید، شاید بد نباشد که قبل از آغاز سفر، برنامه‌‌ریزی دقیقی برای سفر خود داشته باشید. مسلماً در سفر یکی از فاکتورهای مهمی که اهمیت پیدا می‌کند، بحث اقامتگاه می‌باشد که در این مطلب قصد داریم به شما در انتخاب یک هتل مناسب برای اقامت کمک کنیم.

در شهر تهران حق انتخاب بسیار زیادی از بین هتل‌های کوچک و بزرگ این شهر دارید اما بهتر است که با آگاهی و دانش دست به انتخاب بزنید.

در این مقاله قصد داریم که شما را با یکی از بهترین هتل‌های شهر تهران یعنی هتل لاله تهران آشنا کنیم. هتلی شیک و خاص که می‌تواند سفر شما را منحصر به فرد کرده و خاطره خوشی را از تهران گردی در دفتر زندگیتان ثبت کند.

داستان هتل لاله تهران از کجا شروع شد

اگر در سال ۱۳۵۰ اسم هتل لاله را در تهران می‌بردید به احتمال زیاد این اسم به گوش هیچ کس آشنا نبود به این دلیل که هتل لاله در آن سال‌ها فعالیت خودش را با نام هتل اینترکنتینانتال شروع کرده بود.

هتل لاله در سال ۱۳۴۹ فعالیت خودش را شروع کرد. این هتل ارائه خدمات خود را به عنوان زیر مجموعه‌ای از شرکت هواپیمایی پان امریکن آغاز کرد و با داشتن خدمات و امکانات رفاهی مناسب از همان ابتدا شهرت خوبی در میان میهمانان پایتخت به دست آورد.

هتل لاله تهران

هتل لاله از بعد از انقلاب، از دسترس شرکت پان امریکن خارج شد و اسم آن از هتل اینترکنتینانتال به هتل لاله تغییر کرد.

این هتل از آنجا که به عنوان یک هتل زنجیره‌ای فعالیت خودش را در صنعت گردشگری آغاز کرده بود از همان ابتدا خدماتی در سطح بالاترین استاندارد‌های جهانی را داشت که به واسطه مدیریت خوب آن تا به امروز سطح کیفی این خدمات حفظ شده و در حال حاضر هتل لاله جزو بهترین هتل‌های پنج ستاره پایتخت به حساب می‌آید.

هتل لاله تقریبا در مرکز شهر تهران قرار داد و به دلیل نزدیکی آن به پارک لاله از نظر آب و هوایی گزینه مناسبی به حساب می‌آید. موقعیت جغرافیایی این هتل برای میهمانان این مزیت را به وجود آورده که به راحتی به هر نقطه از شهر که تمایل داشتند دسترسی داشته باشند و بتوانند از دیدنی‌های شهر تهران لذت ببرند.

در هتل پنج ستاره لاله تهران، چه امکاناتی در اختیار شماست

همانطور که ذکر شد هتل لاله تهران جزو هتل‌های پنج ستاره مجهز و زیبای شهر تهران به حساب می‌آید و همه نوع امکاناتی را برای رفاه حداکثری میهمانان خود دارا می‌باشد. برای مثال شما در این هتل به باشگاه بدن سازی، کافی شاپ، رستوران، روم سرویس، لاندری، تاکسی سرویس،‌ مراکز تجاری و سالن‌هایی مخصوص برگزاری مراسم‌های مختلف دسترسی دارید.

هتل لاله تهران

علاوه بر این امکانات، اتاق‌های هتل لاله تهران نیز از نظر امکانات و البته طراحی جزو بهترین اقامتگاه‌های شهر تهران به حساب می‌آیند.

در این هتل رزرو اتاق‌های یک تخته،‌دو تخته و سوئیت‌های سه تخته نرمال امکان پذیر است.

اتاق‌ها همه از معماری‌های منحصر به فردی برخوردار هستند و در آن‌ها از بهترین امکانات برای رفاه حال مسافران استفاده شده است.

در این هتل چهار رستوران نمکدون، رستوان تابستانی، رستوان روتیسری و رستوران تیاره برای صرف وعده‌های غذایی در اختیار شماست که رستوران نمکدون با سرو غذاهای سنتی ایرانی می‌تواند رضایت شما را جلب کند و رستوران تابستانه از نظر قرار گرفتن در کنار استخر هتل می‌تواند برای شما خاطره سازی کند.

رستوران‌ روتیسری هم که غذاهای فرانسوی را سرو می‌کند می‌تواند تبدیل به یکی از تجربه‌های منحصر به فرد شما در سفر تهران شود.

رستوران تیاره هم جزو رستوران‌های چینی به حساب می‌آید که به دلیل کیفیت بالای غذای آن میزبان علاقمندان به این سبک غذا در سراسر شهر تهران می‌باشد.

چگونه با قیمتی مناسب اتاق‌های هتل لاله را رزرو کنیم

اگر بعد از خواندن این متن علاقه‌مند شدید که هتل لاله تهران اتاقی رزرو و سفر خود به تهران را منحصر به فرد کنید، برای شما پیشنهاد جذاب دارم.

هتل لاله تهران

این روزها افراد زیادی به دلیل افزایش سطح قیمت‌ها تمایل دارند که برنامه سفر خودشان را در اقتصادی‌ترین حالت ممکن برنامه‌ریزی کنن،‌ به همین دلیل هم هست که به دنبال اقامتگاه‌هایی با قیمت مناسب میگردند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و قصد اقدام به رزرو هتل لاله تهران را دارید، پیشنهاد می‌کنم که از خدمات سایت سفربازی استفاده کنید.

این سایت با داشتن اقامتگاه‌های مختلف با قیمتی مناسب در سرتاسر ایران امروزه تبدیل به یکی از محبوب‌ترین وب سایت‌های رزرو هتل و اجاره اقامتگاه شده است.

سایت سفربازی از نظر قیمتی پیشنهادهای اقتصادی هیجان انگیزی را برای کاربران خود دارد که این موضوع میتواند به شما در مدیریت هزینه‌هایتان کمک زیادی کند.

برای رزرو اتاق در هتل لاله تهران یا هر هتل یا اقامتگاه دیگری در شهر تهران فقط کافی است به سایت سفربازی مراجعه کنید و از طریق بخش جستجو اسم شهر یا اقامتگاه مدنظر خود را وارد کنید تا لیستی از بهترین پیشنهادها و اقتصادی‌ترین پیشنهادی سایت برای شما نمایش داده شود.

سپس می‌توانید از طریق اعمال فیلترهای مختلف لیست را بر حسب قیمت و امکانات مرتب کنید تا راحت‌تر به اقامتگاه دلخواه خود برسید.

لازم به ذکر است که این سایت امکان درآمدزایی منحصر به فردی را هم برای صاحبان اقامتگاه‌ها فراهم کرده که شما در صورت داشتن اقامتگاهی برای ارائه می‌توانید در وب سایت سفربازی ثبت نام کنید و از این طریق لذت داشتن درآمدی پایدار و حضور در صنعت گردشگری را تجربه کنید.

سخن پایانی و پیشنهاد جذاب سفربازی

امیدوارم که از خواندن این مطلب لذت برده باشید و اطلاعاتی خوبی درباره هتل لاله تهران دست گیرتان شده باشد. احتمالا شما هم آوازه‌ای از جاذبه‌های گردشگری شهر تهران شنیده‌اید و این فکر گشت و گذار در شهر تهران بارها و بارها از ذهنتان گذشته باشد. اما نمیدانستید از کجا و چطور شروع کنید.

پیشنهاد میکنم قبل از آغاز سفر به تهران حتما از صفحه تهرانگردی مجله سفربازی کاملترین رسانه گردشگری و توریسم دیدن کنید تا بتوانید به راحتی برنامه سفر خود را برنامه ریزی کنید و از لحظه لحظه حضورتان در شهر تهران نهایت استفاده را ببرید.