همکاری با مجله بیواک

مجله ورزشی بیواک همواره به دنبال افراد پرانرژی ، فعال و خلاق میباشد . ما در زمینه‌های مختلف نیازمند افرادی خوش‌ذوق، سخت‌کوش و متعهد هستیم و اولویت ما یک همکاری بلند مدت است. اگر در زمینه های زیر می‌توانید کار کنید حتما رزومه خود را ارسال کنید و حتما به خاطر داشته باشید که تیتر ایمیل شامل عنوان شغلی مورد نظر شما باشد.

 – مترجم غیر حضوری

اگر می‌توانید متن انگلیسی را به متن روان و خوانای فارسی تبدیل کنید و از خواندن مطالب کوهنوردی ، سنگ نوردی و گردشگری لذت می‌برید، درنگ نکنید و رزومه خود را برای ما ارسال کنید.
کار مترجم به صورت غیر حضوری است و همیشه کار برای انجام وجود دارد. این سبک کار بسیار مناسب برای افرادی است که بر حسب وقت آزاد خود می‌خواهند درآمد کسب کنند.

 

 

 

 – نویسنده وب سایت

اگر سابقه نویسندگی برای وب سایت های ایرانی را دارید و با محیط کاری وردپرس آشنایی دارید و علاقمند به نویسندگی در حوزه کوهنوردی ، طبیعت گردی و صعودهای ورزشی هستید رزومه خود را برای ما ارسال کنید .

– سفرنامه نویسان و کسانی که تجربه سفر خود را با تصویر و متن ذخیره می‌کنند

کسانی که می خواهند تجربه سفر خود را با هزاران بازدید کننده مجله بیواک به نام خود به اشتراک بگذارند و می‌خواهند این سفرنامه به شکلی حرفه‌ای و با ویرایش حرفه‌ای منتشر شود. همچنین اگر عکس‌های زیبا از نقاط دیدنی ایران و خارج از ایران تهیه کرده‌اید این عکس‌ها با نام شما در وب‌سایت بیواک منتشر خواهد شد.

 

 

– عکاس، کوهنورد یا طبیعت گرد علاقه‌مند به نوشتن

اگر صعودهای زیادی دارید و گزارش صعود می‌نویسید، احتمالا کوله‌باری از عکس‌ها و تجربه دارید. اگر از عکاسی لذت می‌برید حتما برای ما رزومه خود را ارسال کنید. مجله بیواک به دنبال معرفی کوهنوردان و ورزشکاران مرتبط با صعودهای ورزشی ایرانی است و با آغوشی باز این عزیزان را به خانواده خود دعوت می‌کند. همچنین اگر اطلاعات زیادی از کوه های ایران دارید و زندگی خود را در صعود به این کوه ها بوده‌اید، آنها را با ما در میان بگذارید.

ارسال نمونه کارها (فایل یا لینک) الزامی است.

همچنین اگر سوالی داشتید می‌توانید از طریق فرم تماس با ما با تیم بیواک تماس داشته باشید یا برای ایمیل info@biwak.ir سوال خود را بفرستید. شما میتوانید رزومه خود را به آدرس ایمیل job@biwak.ir  ارسال کنید.