خرید بلیط هواپیما ونکوور

نکات مهمی که باید قبل از خرید بلیط هواپیما ونکوور بدانید

اگر شما یکی از مسافران شهر ونکوورِ کانادا هستید، یا قصد دارید در آینده‌ای نه‌چندان دور به این شهر سفر کنید؛ پیش از خرید بلیط ونکوور، نیازمند آگاهی از نکات بسیار مهمی هستید. بنابراین در این نوشته قصد داریم راهنمایی کاربردی از سفر به ونکوور، یکی از مهم‌ترین شهرهای غربی کانادا، ارائه دهیم.

کانادا کشوری جذاب و پرهیاهو است، که باید چندین‌بار به آن سفر کرد؛ ونکوور یکی از شهرهای غربی این کشور به‌شمار می‌آید. پیش از ارائه اطلاعات لازم درباره بلیط ونکوور و پروازهای هوایی مربوطه، لازم است با موارد مهمی درباره این شهر آشنا شویم؛ بنابراین ابتدا به معرفی این شهر، وضعیت آب‌وهوایی، جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌ها و هتل‌های شناخته‌شده و… آن خواهیم پرداخت.

 

شهر ونکوور

خرید بلیط هواپیما ونکوور

ونکوور بزرگ‌ترین شهر استان بریتیش کلمبیا است، که در غربی‌ترین قسمتِ کشور کانادا واقع شده ‌است؛ این شهر ساحلی، که بندرگاهی بسیار مهم در کانادا به‌شمار می‌رود، در منطقه لوئر مین‌لندِ بریتیش کلمبیا قرار دارد.

براساس آخرین سرشماری، که در سال ۲۰۱۶ انجام گرفته ‌است، ونکوور بیش از ۶۰۰ هزار نفر سَکنه دارد. این شهر ۱۱۵ هزار کیلومتر مربعی، مانند بسیاری دیگر از شهرهای کشور سردسیری کانادا، از تراکم جمعیت بالایی برخوردار نمی‌باشد.

ونکوور یکی از مهاجر پذیرترین شهرهای کانادا است، بنابراین فرهنگ‌های مختلفی از سرتاسر جهان را در خود جای داده ‌است. این شهر دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی می‌باشد که در قسمت‌های بعدی نوشته به آن خواهیم پرداخت. جزیره‌ی گرانویل، بازار محلی ونکوور، پارک استنلی و… مواردی از جاذبه‌های متعدد این شهر به‌حساب می‌آیند. بازدید از ستون‌های توتم، آکواریوم ونکوور، کوه گرووس و ساحل کیتسیلانو، از دیگر انتخاب‌های شما برای خوش‌گذرانی در شهر ونکوور هستند. در کنار جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید، از تستِ غذاهای محلی این کشور غافل نشوید؛ به طور مثال سوپ نخود فرنگی، می‌توانید تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش را برای شما رقم بزند.

 

بهترین زمان برای سفر

خرید بلیط هواپیما ونکوور

به‌عنوان یک متقاضی بلیط ونکوور، بهتر است که با بهترین فصول برای سفر به این شهر آشنا شوید. کانادا کشوری چهارفصل است، که در هرکدام از فصول جاذبه‌های خاص خود را دارد. در مقایسه با اکثر نقاط کشور کانادا، بهار در ونکوور سریع‌تر فرا می‌رسد و همین موضوع، فصل بهار را تبدیل به فرصتی مناسب برای سفر به این شهر کرده‌است.

یکی دیگر از مزیت‌های سفر بهاری به ونکوور، دسترسی مقرون‌به‌صرفه به اماکن اقامتی است؛ در فصل بهار، پیش از هجوم مسافران و گردشگران تابستانی، هتل‌های ارزان‌تری را دراختیار شما قرار می‌دهد. گفتنی است که به محض بالا رفتن دما در فصل بهار، شهر ونکوور سرشار از شکوفه‌های زیبا و چشم‌نوار می‌شود.

وضعیت حمل‌ونقل

شهر ونکوور دارای یک سیستم حمل‌ونقل عمومی سهل‌الاستفاده و بسیار کارآمد است. ساعت ۵ صبح الی ۱ بامداد، این سیستم درحال خدمت‌رسانی به مسافران درون‌شهری است. بلیط یک‌روزه برای بزرگسالان ۲.۸۵ دلار کانادا و برای کودکان۱.۸۰ دلار کانادا هزینه در پی دارد. لازم به ذکر است، که برای خرید بلیت‌های یک طرفه باید پول‌های خُردی به اندازه دقیق آن پرداخت نمود.

 

امکانات و جاذبه‌های سفر به ونکوور

شهر ونکوور به‌تنهایی می‌تواند مقصدی بسیار به‌یادماندنی برای مسافران باشد؛ اما با این وجود، مناطق اطراف و دهکده‌های نزدیک به این شهر نیز می‌تواند جزئی از برنامه‌های سفر به ونکوور باشد. در کنار این موارد، اقامت در هتل‌های باکیفیت ونکوور، بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر، حضور در مراکز خرید و… می‌توانید سفری دلنشین را برای شما رقم بزند. به همین منظور، به‌طور مختصر با این موارد ذکرشده آشنا خواهیم شد.

هتل‌های ونکوور

خرید بلیط هواپیما ونکوور

طبیعتا هزینه‌های یک سفر خارجی، به حمل‌ونقل محدود نمی‌شود؛ پس از تهیه بلیط ونکوور، برای اقامت در این شهر نیز متحمل هزینه‌هایی خواهید شد. بنابراین بهتر است که در انتخاب محل اقامت خود دقت نمایید و پیش از سفر، با بهترین هتل‌های این شهر آشنا شوید.

اگر بخواهیم چند مورد از بهترین هتل‌های این شهر را معرفی نماییم، می‌توان چند مورد را به‌عنوان نمونه نام برد؛ هتل رزوود گئورجیا، هتل فرمونت پسیفیک ریم، هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک، هتل یان پسفیک و… از این قبیل موارد هستند، که با بهترین امکانات رفاهی میزبان مسافران خواهند بود.

 

 

مراکز خرید ونکوور

هنگامی که به شهر توریستی ونکوور سفر می‌کنید، نباید از مراکز خرید و خیابان‌های تجاری این شهر بزرگ غافل شد. خیابان‌های رابسن و آلبرنی، دو مورد از خیابان‌های تفریحی ونکوور هستند که شهرتی بین‌المللی دارند؛ در خیابان رابسن انبوهی از مغازه‌ها را می‌توان یافت که اجناسی با قیمت‌های متوسط را از برندهای معتبر داخلی و خارجی عرضه می‌کنند. در کنار این دو خیابان، مرکز خرید «ساوت‌گرانویل» نیز یکی از مراکزی است که نباید آن را در شهر ونکوور  از دست داد؛ در این مرکز می‌توان مبلمان، پوشاک، لوازم خانگی، عتیقه، کتاب و نیازمندی‌های آشپزی و… را جستجو کرد.

 

رستوران‌های ونکوور

اگر در لیست هزینه‌های خود، تهیه بلیت ونکوور و رزرو هتل مناسب در این شهر را کنار گذاشته‌اید، مسئله بعدی خوراک است. در طول سفر خود، تجربه غذاهای عالی رستوران‌های این شهر را که با مواد اولیه تازه و باکیفیت درست می‌شوند، در اولویت قرار دهید.

رستوران هاکسورث، یکی از مراکز شناخته‌شده‌ای است که عموما مورد تایید افراد خوش‌خوراک قرار دارد؛ در این رستوران می‌توان یک وعده غذای مجلل را در رستورانی شیک و باکلاس تجربه کرد. کافه «بلو واتر» یکی از دیگر از مراکز محبوب شهر ونکوور است؛ در این رستوران، یک انبار قدیمی با کاربردی متفاوت مورد استفده قرار گرفته و سالن غذاخوری باشکوهی را با اِلمان‌های کلاسیک طراحی کرده‌ است. در منوی غذایی این کافه، غذاهای دریایی و صدف با الهام از آشپزی ژاپنی به مشتریان ارائه می‌شود.

 

پرواز به ونکوور

اگر قصد تهیه بلیط ونکوور را دارید، باید بدانید که این پرواز آنقدر که فکر می‌کنید بی‌دردسر نیست؛ برای سفر به کشور کانادا، باید بلیط غیرمستقیم تهیه کنید، به این معنا که در میانه راه در یک کشور ثالث توقف خواهید داشت. ضمنا گفتنی است که اگر مقصد شما ونکوور است، ممکن است شما در یکی از شهرهای دیگر کانادا، مانند مونتریال، توقف داشته‌باشید و سپس پرواز سومی را تجربه نمایید. هرچند ممکن است عکس این اتفاق نیز رخ دهد؛ یعنی با توجه به پروازهایی که خط هوایی موردنظر شما انتخاب می‌کند، در پرواز به مونتریال ابتدا تا ونکوور پرواز و سپس مقداری از مسیر را تا شرق کشور کانادا بازگردید.

 

کلام پایانی

اگر قصد سفر به ونکوور یا سایر شهرهای کشور کانادا را دارید، بهتر است که پیش از تجربه سفر اطلاعات خود از مقصد را افزایش دهید. وضعیت آب‌وهوایی، سرویس‌های حمل‌ونقل شهری، هتل‌ها، رستوران‌ها، جاذبه‌های گردشگری و… مواردی از این دست هستند.

اگر قصد تهیه بلیط ونکوور، مشاهده قیمت و شرایط پروازها، رزرو هتل‌ها و… را دارید، به فلای تودی مراجعه کنید.