لحظه اخر

لذت طبیعت گردی را با لحظه آخر دو چندان کنید

لذت طبیعت گردی را با لحظه آخر دو چندان کنید

آیا برای انتخاب تور مناسب، نمی دانید به کدام مرجع سر بزنید و همواره انتخاب بهترین مرجع برای انتخاب تور های مختلف گردشگری شما را به تردید می اندازد؟ آیا به دنبال تور با کیفیت هستید اما نمی‌دانید معتبر ترین آژانس های مسافرتی کدامین یک هستند؟ با ما همراه باشید تا با معرفی بهترین تور های داخلی و طبیعت گردی، معتبر ترین مرجع ارائه دهنده تور های گردشگری داخلی و خارجی را به شما معرفی کنیم.

 

لحظه اخر

کمپینگ در طبیعت با تور طبیعت گردی لحظه آخر

سایت لحظه آخر یکی از معتبر ترین و جزو پنج سایت برتر گردشگری ایران می باشد که بهترین و قابل اعتماد ترین آژانس های مسافرتی را به شما معرفی می‌کند تا سفری خاطره انگیز و دلپذیر به بکر ترین مناطق گردشگری ایران داشته باشید.

کشور عزیزمان ایران، دارای بکر ترین مناطق طبیعی گردشگری می باشد که همواره طبیعت گردان را به سوی خود می کشاند. از شمال تا جنوب کشور، ما شاهد روستاهای گردشگری، پارک های ملی، جنگل ها، مراتع و کوهستان های بیشماری هستیم که لذت کمپینگ و اسکان در طبیعت را در آن ها تجربه کنیم.

تور های طبیعت گردی معمولاً در ۶ ماهه اول سال برگزار می شوند؛ چرا که آب و هوای اکثر شهرستان‌ها و مقاصد طبیعت‌ گردی مناسب برای کمپینگ می باشد؛ اما می‌توانید در فصول سرد سال نیز، این تورها را با تخفیفات بیشتری رزرو کنید. از جمله امکاناتی که تورهای طبیعت‌گردی در اختیار شما می گذارند، می‌توان به بیمه، میان وعده و یا یک وعده کامل غذایی اشاره کرد، چرا که معمولاً تورهای طبیعت‌گردی یک یا دو روز هستند.

تورهای طبیعت‌گردی معمولاً در کجا برگزار می‌شوند؟

سایت گردشگری لحظه آخر این امکان را به شما می دهد تا بهترین آژانس های مسافرتی طبیعت گردی را یافته و از تورهایی که برگزار می‌کنند، اطلاع یابید. تورهای طبیعت‌گردی محدودیت سنی ندارند و این امکان برای شما وجود دارد که در هر رده سنی که هستید و یا حتی به همراه خانواده و دوستان خود, از طبیعت و کمپینگ در جنگل ها، مناطق گردشگری ساحلی و … لذت ببرید.

این تور ها نیز مانند دیگر تورهای داخلی فیلتر های متفاوتی دارند و می توانید تورهای یک روزه، نیم روزه و یا حتی چند روزه را بیابید.

تور های طبیعت گردی معمولاً به وسیله اتوبوس ۲۴ نفره VIP صورت می‌گیرد؛ اما بسته به منطقه ای که به آن می روید، وسیله نقلیه سفر، متفاوت خواهد بود.

تور های طبیعت گردی، در مناطق طبیعی مختلف از جمله کویر، جنگل ها، مراتع و … برگذار می شوند.

 

لحظه آخر

تفاوت اکوتوریسم و طبیعت گردی چیست؟

اکوتوریسم یا بوم گردی سفری به مناطق بکر و طبیعی، با حفظ مسئولیت پذیری فردی نسبت به ارزش های زیست محیطی است که در نهایت موجب حفاظت از محیط زیست و ارتقاء فرهنگ و بهبود زندگی مردم محلی می شود، می باشد که این تعریف توسط انجمن جهانی توریسم بیان شده است.

طبیعت گردی اما تنها سفری به طبیعت، در چارچوب گردشگری و به دور از در نظر گرفتن مسئولیت‌ها و دغدغه‌های زیست ‌محیطی می باشد.